A játk során nyolc tulajdonságot kell fejleszteni. Ezt megteheted gyakorlással vagy minél jobb eszközök vásárlásával.
A gyakorlás során a fejlesztések összege mindig arányosan többe kerül.
A boltokban az eszközök értéke mindig többe fog kerülni, fajtájától és szinttől függően.
A boltban megvásárolt fegyvert miután nem használod eladhatod a piacon, vagy visszaadhatod a boltosnak az eredeti ár negyedéért.
(Erre van kitalálva a harmadik számú fül, ahová bepakolhatsz, de nem kötelező oda rakni, bármelyik számú oldalra cuccolhatsz. )
A boltosnak visszaadott eszközöket, ha újra ki akarod venni akkor már NEM kell érte teljes árat fizetni, hanem csak a negyedét, amit neked is fizetett érte.
Erő:
Az erő befolyásolja az okozott sebzés nagyságát.
Ezenkívül növeli magát a sebzést is, mégpedig úgy, hogy minden tízedik erő után rátesz egyet a sebzésre.
Ha ráviszed az egeret a sebzésre ott írja, hogy átmenő erő: +11 (nekem). Átmenő erő = Erő / 10
Képzettség:
A képzettség növeli a találati esélyeidet a harcban
Fürgeség:
A fürgeség növeli az esélyedet, hogy ne találjanak el harcban
Alkat:
Amekkora az alkat, annyival növeli óránként az életerődet. (Enyém 153 most, ez percenként 2,5)
Az alkat növeli az elérhető életerő maximumát is. Dupláját teszi rá mindig. ( +306 nekem)
Karizma:
Dupla támadást tesz számodra lehetővé, ha magasabb a karizmád, mint az ellenfeledé.
A dupla támadás még nem feltétlenül jelent dupla találatot is!
Aukciós Ház
(ezek csak körülbelüli értékek)
Nagyon hosszú: 3 óra
Hosszú: 2,5 óra
Közepes: 2 óra
Rövid: 1,5 óra
Nagyon rövid: 30perc
Olaszországba hol találhatóak az Expedíciós ,,szörnyek" ?
1-20 szintig állandó helyen van:
Ködös Hegyek: Hárpia
Barbár falu: Barbár
Bandita tábor: Bandita, Szökevényt
Ősi templom: Őr
Kalóz kikötő: Kalóz
Sötét erdő,Farkas barlang: Farkas
Karakterek akik bárhol felbukkanhatnak: Szökevény, Hárpia
_______________________________________________________
21-40 szintig:
Ködös hegyek: Hárpia, Medúza
Sötét erdő: Disznó, Farkas
Barbár falu: Barbár
Bandita tábor: Bandita, Fiatal szolga
Ősi templom: Testőr és általában az Áruló
Kalóz kikötő: Kalóz
Farkas barlang: Farkas
akiknek nincs állandó helyük: Áruló,Hárpia,Medúza
_______________________________________________________
41-60 szintig:
Ködös hegyek: Cerberus
Sötét erdő: Leopárd, Farkas
Barbár falu: Viking harcos
Bandita tábor: Rabló
Ősi templom: Zsoldos
Kalóz kikötő: Csempész
Farkas barlang: Farkas
Egyéb karakterek, amelyeknek nincs állandó helyük: Lázadó, Cerberus, Medúza
_______________________________________________________
61-80 szintig:
Sötét erdő: Medve, Farkas
Ősi templom: Rendőr
Ködös hegyek: Minotaurus, Eretnek, Cerberus
Farkas barlang: Farkas
Bandita tábor: Barbár
Barbár falu: Minotaurus, Cerberus, Eretnek, Törvényen kívüli
Kalóz kikötő: Fejvadász
Egyéb karakterek, amelyeknek nincs állandó helyük:
Eretnek, Cerberus, Minotaurus